Блогът на Момчил Попов

Блогът на Момчил Попов

понеделник, 19 юли 2010 г.

„168 часа” ме уважи загадъчно

В най-пресния брой на „168 часа” ( с водещи отправки „Отказах секс на шефката...” и „Лъчо крие гадже в храстите”) пухкави зайчета от редакцията са публикували уникален кадър от Сталинския период в България (на стр.38). Тъй като на снимката присътва и майка ми, тъй като този фотос е крит в семейния ни архив повече от 60 години, тъй като оригиналът му е с размери 6х9 см и няколко дни съм си играл да го репродуцирам по различни начини, така че през пролетта да бъде публикуван с размерите на цял екран в сайта „Изгубената България” и тъй като в газетата въобще не са си направили труда да сложат поне един ред за произхода му от сайта с над 2 милиона посетители, се налага да се обърна към зайците „Копи и пасте” със следното изречение:

„ Мили млади колеги, благодаря, че уважихте фамилията ми във вашия вестник. Струва ми се обаче, че постъпката ви по-скоро прилича на простонародния синоним на „уважавам”, а именно: „таковам”...”

Комунистите през 1951-ва осквернили Народния театър „Иван Вазов” и забили пред символа на националната ни култура чучелото на Сталин – просто да им е! Самите те са си го разкарали за една нощ както статуята на Вожда на народите в морския ни курорт Сталин през 1958-ма. Ама и Вие, Творци на Фотошопа, през 2010 още по-самоотвержено сте нагвацали пейзажа. Лепнали сте „слоево” върху кадрото ми и дядо ви Вълко Червенков, че и негова жертва с още един Сталин в ръка...

Накрая, като изказвам съжалението си, че преди 20-тина години вашите билд-редактори, колкото и да се стараеха да копират колажите ми във в.”Свободен народ”, не са ви предали занаята, публикувам снимката в чистия й вид.


Давам ви и линк към сайта на Пейо (откъдето сте я „пейстнали”), за да се уверите, че във все още загадъчното публично пространство на България такива снимки са само няколко. И са оцелели благодарение на храбростта на притежателите им.

http://www.lostbulgaria.com/?s=%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD


П.П. Реклама лоша няма! (Снимката и в моя фамилен сайт:)

http://www.popovart-sofia.eu/soc-art.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар