Блогът на Момчил Попов

Блогът на Момчил Попов

събота, 15 юни 2013 г.

КРАЯТ НА ЧАЛГАРИСТАН - 14 ЮНИ 2013

 
Ненаялите се в Парламента завихриха вчера нов тайфун на недоволство. Петък, откриване на "Дунав мост 2" /както го наричат в Северо Западнала България "Мост към Нищото"/, Ден на майстора и просяците, ПРОЦЕДУРКА... И хоп - приятелско чедо, родено преди 33 години - за 15 минути  "Шеф на националната сигурност". Клетва, Ставане на крака, Тържество на Алчните над смотаните по площадите. Ама че трябва да е  поне с чин генерал, че се отнася за твърде сериозни неща, че такъв като него не е правил и едно набиране на лост и не може да пробяга и 100 метра в гонене на врагове на държавата...?!  Карай бе, важно е олигарсите да са на топло, около джакузитата...
Да, да, ама не! Което не е само лаф на Петко Бочаров, а на всичките Балкани. Два пъти "да" означава "не"... Цяла България се вдигна още същия следобед. Тъй като вече годинките са ми в повече и съм "в период на полуразпад" от всичките радиации над тъпата ми глава, трудно ходя и не мога да съм физически с тях... Но каквото могъл, съм дал. Сега- ето ги! Площад "Антична Сердика" - само за достойните. София, 14 юни 2013, 18,30 часа.

Недоволството вече е из цялата страна, а така също днес се очаква и в Брюксел, пред Европарламента. Братя от Виена и Берлин също ще скандират срещу Алчните и Дебелооките. В София протестиращите издигнаха "Гнус ме е!". И на мене ми писна отсвсякъде! Максимум 2 мандата в бъдеще. И никакви Майстори на лъжите и просяци. Българите сме достойни хора!
За комунизЪма в Новата конституция трябва да има специален член: "ЗАБРАНЕН ЗАВИНАГИ В БЪЛГАРИЯ".
 Фото: Нетинфо, Окупираме България, Vassil Garnizov

Няма коментари:

Публикуване на коментар