Блогът на Момчил Попов

Блогът на Момчил Попов

петък, 1 юни 2012 г.

„Информиран и здрав”

„Маестро Попов (Олд Стюпид) прави физзарядка в Абсурдистан”
Днес, 1 Юни 2 и 12-еста е поредният паметен ден за парламентаризма в Задунаевская Болгария. Въпреки че 55 процента от поданиците на Европейския съюз в тази затънтена източна провинция са пушачи, без никой да ги е питал (или поне да им е ударил по шамар) се въвежда тотална забрана за тютюнопушене на обществени места. Приложени са смелите и конструктивни идеи на педагозите Макаренко и Дзержински, като се създават специални звена за преследване, умиротворяване и глобяване на тая нездрава сган. Оставена е и алтернатива за свободен избор – да хващат гората! Из „Хубава си, моя горо” при дедовците си айдуци, комити, кръвници, поборници, адамити, отшелници, партизани, монаси и всякакъв вид „-аси...”. Който нема такива, да се върне на село, да стане овчерин и да си намери!

Като млад-зелен бях въздържател, но после ме навряха под крилото на бащите и дядовците на повечето от родните парламентаристи – в Родната казарма. И там засмуках тютюна от зор, не от келешлък... Прибираха ме редовно на „топло”, в  ареста, обясняваха ми, че трябва да стана „Учение и труд, жизнерадост и дръзновение”. Предпочетох да си остана нормален, с умерени грехове индивид. Не може! Сега потомците на „Светлото бъдеще” пак ме гонят да ме арестуват. Ако не дай си Боже, запаля из града цигарка. И да ми вземат 300 лева глоба... Отде? Нямам и дори не ща! Поради стар и изпитан ревматизъм, няма как да хвана и гората. Рендосвал съм нарове в ареста – пак не е гот!

Предпочитам да си се друсам весело от земетресения, да участвам в наводнения, да пълзя внимателно из разнебитени тротоари, за да не попадна в лапите на „Здравната реформа”, да се сражавам с просещи клошари, да си ме крадат търговец до търговец - юнак до юнак, мила моя майно льо-о-о... Само дето трябва да  преодолея последната си слабост – цигарките, в срок до една година да се превъзпитам и да почна да се грижа за здравето си. Да, да полезно е! Дори възмечтах дръзко, че така лекичко ще успея да отлющя някое левче и за мен от инициативата на МЗХ „Информирани и здрави”. С две думи, защото съм европейски поданик, ИСКАМ ДА СЪМ ВЪВ, А НЕ ИЗВЪН ЗАКОНА.

И му намерих цаката. Рано-рано, днес, на историческия 1 Юни 2 и 12-еста, прескочих до любимо местенце за инициативи, директиви и попръжни. Започнах и да спортувам, и да се грижа за здравето си, и да спазвам Новите европейски изисквания. Така се роди сантиментално- фигуралната композиция

„Маестро Попов (Олд Стюпид) прави физзарядка в Абсурдистан”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар