Блогът на Момчил Попов

Блогът на Момчил Попов

петък, 24 юни 2011 г.

ПО ДУНАВ - НА ВЕСЛА И ПЕДАЛИ, 1986

Картини от плаването на Дунав из моя живот

Написах бравурно съчинение за голям конкурс. Пуснах го вчера на обяд, рекох да отморя с новото си откритие „мастичка” от гръцки автор... Привечер пред портата спряха гости... Доде се натутам да видя дали е излязло, доде загрея какво става, те организаторите го публикували, хората си го намерили, чели... И то яко – за 1 ден над 1000 души. Сиреч колкото е хартиения  тираж на книга от БГ автор като мен.

Две странички мои, ожулени от четене... Голям кеф!
Сигурно са си викали „Тоя бая ни лакърдиса, ама нейсе” ( по регламент съм и с ЕГН–името си и някои още не са ми свикнали..) Нищо де, така и не взех награда... Читателите не са достатъчни, важно е...

Да видите, че не съм лъгал много, че наистина съм се качвал на гюлето на Барон Мюнхаузен, сега пускам и фотоси от едно от пътуванията, описани в най- новата ми декламация... Яко гребане и фотографиране на Комбиниран поход с лодки и велосипеди по Дунав, осъществен от вестник „Ехо”. С репортер и участник Аз и туристи от София, по маршрут Видин – Русе, Юли 1986. През есента на същата година представени на фотоизложба в София.

„ДУНАВ МИНАВА ПРЕЗ СОФИЯ”

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3908811





 

 
 

 

 





 

Комбиниран поход с лодки и велосипеди по Дунав, осъществен от вестник „Ехо”- с репортер и участник Аз и туристи от София, по маршрут Видин – Русе, Юли 1986. През есента на същата ггодина представени на фотоизложба в София.

Няма коментари:

Публикуване на коментар