Блогът на Момчил Попов

Блогът на Момчил Попов

сряда, 9 декември 2009 г.

Смотан комсомолец

Циганката, която ме хвалеше в периода „Скромността краси човека”, почина миналата зима. Потъгувах, изслушах една-две „Буба Мари” в нейна памет и я забравих. Над имиджа й отдавна бе надвиснала сянката на конфликта на интереси. Оказа се, че с години ме е лъгала, пропускайки втората, пояснителна част на поговорката „Скромността краси човека”. А именно и единствено „човека на робския труд”…Каква бе изненадата ми, когато в тих следобяд на вратата ми с гръм и трясък се появи госпожица-спортен модел. Млада халосия, къпана преди излизане, с естествено черен косъм, цвят „Дива слива”. Бате, вика, аз съм внучката на хвалачката. Списъкът й с клиенти е у мене. Ама с твоя случай се забавих, че се изпързалях да ти чета всичко в Нета. Ставаш за вербални манипулации! Дай да седнем сега на компа, че да те отворя на някои номера от Пи-ара… И съвсем непринудено гостенката ми нагази в клавиатурата …

Новата пи-арка проучва електрониката ми
Взех да се дърпам, но мургавата принцеса ме сряза: че ти сам се нарече „Красиво неизвестен”. Тази методика вече е остаряла и е отхвърлена от съвременната наука. Карам магистратура в НБУ и ще ме слушаш, без да ме прекъсваш. Ще пишем кратко, на английски и в чужбина. И приключвай вече с тия педерастери от „Другарските целувки”! Екзотиката не е само в тропическите острови и кокосови полички! Тя е и по улиците на София…Ето, избрах, сега ще презентираме това – и забоде маникюр в тромпетите (колажът горе). А призна ли си, че тия неща вече са публикувани в световна виртуална галерия?...Не?!...Смотан комсомолец! Веднага пускай линка!
Уважаеми читатели- приятели, цялата галерия с колажи на Момчил Попов
веднага може да посетите на адрес:
Доволна от първата изява на новия си клиент, красивата пи-арка в цвят „Дива слива” ме завлече на кароаке. Да купонясваме за студентски празник и световна слава с гърчави шотчета и дрезгави куплети.
М.П.

Няма коментари:

Публикуване на коментар